علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

مرکز نشر آثار علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

مرکز نشر آثار علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

سوالی که باعث رسوائی فرقه منصور هاشمی خراسانی شد!

چرا باید کار دنیا بجائی برسد که یک موجود نامرئی مثل منصور هاشمی خراسانی و صد البته حفظه الله با اینکه هرگز روئت نشده و اصولا اینچنین موجودی در دنیا شناخته شده نیست به همراه القاب و اوصاف صد خرواری مثل حضرت ،علامه و دارای کرامات بتواند مردم را فیلم کند و یک عده با نام ساختگی او مردم را سر کیسه کرده و از اعتقادات مذهبی مردم سود جوئی داشته باشند.

چگونه ممکن است یک شخصیت که مثلا علامه هم هست و لقب حضرت را یدک می کشد و دارای آثار کذائی نیز هست ،همانند موجودات و گونه های ناشناخته دریائی قابل شناسائی نباشد ،به گونه ای که نه آدرس و نه هویت حقیقی و حقوقی از او وجود ندارد.

آخرین اخبار و سوالات خود را از طریق پست الکترونیک زیر با ما در میان بگذارید:

               class110rh@yahoo.com   

یکی دیگر از دروغ های کتاب انحرافی بازگشت به اسلام:


در بخش سخن ناشر گفته شده "این کتاب اثری ارزشمند و انقلابی در حوزه ی اسلام شناسی تاریخی عقاید و أعمال مسلمانان بر پایه یقینیات و مسلمات اسلامی و بدون ظنیات به سوی اسلام کاملا خالص دعوت کند."

پرسش این است که : معیار سران فرقه ضاله منصور هاشمی خراسانی، در ارزشمندی و انقلابی در حوزه ی اسلام شناسی چیست؟

واساساً ملاک اسلام شناسی کدام است؟ آیا اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله که آقا رسول الله صلی الله علیه و آله پایه گذار آن بوده و ایران اسلامی پایه گذار و معتقد به آن است؟

 یا اسلام التقاطیِ و انحرافی که آمریکای جنایت کار به کمک اعراب حاشیه خلیج فارس، آن را به صورت پنهان مدیریت می کند؟

بنابراین کتاب بازگشت به اسلام به دلیل تناقض گویی ها و مخلوط کردن علوم مختلف ،آن هم به طور ناقص که بعضاً ضد و نقیض هم هست را می توان جزو کتب ضاله دسته بندی نمود .