علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

مرکز نشر آثار علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

مرکز نشر آثار علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

خیال بافی و تخیل در فرقه "منصور هاشمی خراسانی"

در نگاهی اجمالی به فرقه منصور هاشمی خراسانی که در قالب نهضت بازگشت به اسلام فعالیت می کند به این واقعیت پی میبریم که اکثر اسامی و شخصیت های این فرقه از جمله شخصیت اصلی فرقه ،موهوم ،مجعول و تخیلی هستند و در حقیقت این فرقه توان خوبی در خیال بافی و خلاقیت ذهنی دارند که دلایل آن به قرار زیر است:

الف:با تحقیق و بررسی در همه مراکز علمی،آموزشی (حوزه های علمیه و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی) ایران،افغانستان،مصر،عراق و سایر کشور های اسلامی به این نتیجه می رسیم که هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی بنام منصور هاشمی خراسانی وجود ندارد و این یک اسم مستعار برای اخاذی و فتنه انگیزی است.

ب:غیر از شخصیت اصلی فرقه ضاله "بازگشت به اسلام" بقیه اطرافیان ایشان نیز هویت حقیقی نداشته بلکه از عناوین مستعار و مجازی بهره می برند و با هدف گسترده نشان دادن گروهگ خود یک نفر ده ها اسم مستعار و شماره مجازی برای فعالیت در تلگرام دارد.

ج:هیچ گونه آدرس و ردپائی از فرقه انحرافی منصور هاشمی خراسانی در هیچ کشوری وجود ندارد بگونه ای که احتمال می رود مدیران اصلی این فرقه ضاله شاید از تعداد انگشتان یک دست نیز کمتر باشند اما با خیانت و گمراهی خود را انبوه و پر جمعیت نشان می دهند.

سوال از فرقه ضاله خراسانیون یا "بازگشت به اسلام"

1-علت اینکه کاملاً سری و مخفی فعالیت می کنید چیست؟

2-چرا حاضر به گفتگو و بحث علمی با بزرگان حوزه های علمیه و اساتید دانشگاه نیستید و از مواجهه با حق فرار می کنید؟

3-به چه علت همه توان و وقت شما بر کینه توزی با اسلام و انقلاب متمرکز شده است؟

4-چرا در نوشته های موهوم خود به مردم توهین می کنید و آنها را با الفاظ ناپسند خطاب می کنید؟

5-آیا رنگ و بوی " سیا و موساد" ندارید؟ 

6-علت خوش خدمتی شما به رژیم غاصب اسرائیل چیست؟

انگیزه اصلی فرقه منصور هاشمی خراسانی چیست؟

بنا به گفته ی فریب خوردگان و پشیمان شدگان از فرقه ضاله منصور هاشمی خراسانی،انگیزه اصلی و علت اساسی فعالیت این فرقه گمراه کننده که تحت عنوان "نهضت بازگشت به اسلام" انجام می شود انگیزی معنوی ،فکری،اعتقادی و مذهبی نیست بلکه علت اصلی اخاذی و ثروت اندوزی سران اصلی فرقه است که با ابهامات گسترده و به صورت کاملاً سری و با بازی کردن با احساسات پاک جوانان مسلمان و غیر مسلمان دست به اخاذی وجمع آوری پول می کنند.

دلیل یا شاهد ادعای فوق نوع تبلیغ و یارگیری فرقه از بین اقشار خاکستری جامعه که فاقد تحصیلات دینی هستند،کرده اند به عنوان مثال از دانشجویان رشته هائی نظیر مهندسی،پزشکی،معماری و صنایع یارگیری می کنند و کمتر به سراغ طلاب و تحصیل کرده های علوم اسلامی می روند چرا که آنها معارف اسلامی اشراف داشته و فریب این گونه شیاد ها را نمی خورند؟!!!

سوالی از علامه منصور هاشمی خراسانی حفظه الله

شعار اصلی شما مبارزه با طاغوت و ظلم است ،در حالی که حتی یک جمله یا یک کلمه مطلب علیه ظالمان منطقه ای و بین المللی نظیر آل سعود ، آمریکا ،اسرائیل و دولت میانمار در سایت شما وجود ندارد ؟

حضرت علامه جعلی و خیالی چرا شما بر علیه داعش که در ظلم و کشتار افراد بیگناه و قتل و غارت سرآمد همه جنایتکاران عالم است هیچ گونه موضع و اقدامی ندارید؟!

آیا حق نداریم شما را هم دست و هم پیاله صهیونیست ها و وهابی های خبیث بدانیم ؟!

تعارضات و تناقضات نهضت موهوم بازگشت به اسلام

علت عداوت و کینه فرقه ضاله منصور هاشمی خراسانی با مراجع تقلید و علماء چیست ؟

آیا بین فرقه هائی مانند احمد الحسن ،یمانی،سید خراسانی و منصور هاشمی خراسانی ارتباط وجود دارد و آیا فرقه منصور هاشمی نسخه تصحیح شده و ویرایش شده یمانی است؟!

پاسخ این است که قطعا بین فرقه های مذکور ارتباط و تعامل وجود دارد و به تعبیری همه فرقه های جعلی و انحرافی از یک مرکز مدیریت و هدایت می شوند .

نشانه ها و علائم ارتباط نزدیک این گروهک های معاند نظیر احمد الحسن ،یمانی و منصور هاشمی ،همان مخالفت قاطع آنان با مراجع عظام تقلید،حوزه های علمیه،حکومت اسلامی و ولایتن فقیه است .

همچنین عدم مخالف این فرقه ها با جنایات استکبار جهانی،آمریکا ،کشورهای غربی و رژیم سلطنتی عربستان است.

محور اصلی فرقه های انحرافی مذکور بویژه نهضت بازگشت به اسلام به رهبری یک شخصیت نامرئی و تخیلی به نام منصور هاشمی خراسانی انجام مغالطه و دورغ پردازی علیه نظام اسلامی ایران است.